Sider

onsdag 12. januar 2011

Dyrlegebesøk

Med syke foreldre har det blitt dårlig med blogging den siste tiden. I går var mamma med meg til dyrlegedamen. De mener nemlig at jeg bør klippe klørne mine med jevne mellomrom, noe jeg er totalt uenig i!!! Så de bruker skitne triks og stikker ei nål med noe inni, enten i nakkeskinnet eller låret mitt. Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg våken, men det greier jeg ikke..............
Så jeg sovner.............og får på nytt et stikk for å våkne.........og da er klørne mine bare en skygge av seg selv...................

Blir litt groggy og frossen etter ei slik behandlig, så da er sofa'n og pelspleddet gode å ha........

I dag har imidlertid formen vært upåklagelig! Var hos Tara på besøk i dag, og da greide vi å klatre ut av hundegården...........det tenker jeg vi kaller dyktige hunder!!! Mamma var som vanlig heller lunken til prestasjonen........vanskelig dame å tilfredsstille spør du meg....................

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar