Sider

onsdag 16. februar 2011

Hjemme alene

I dag er mamma og jeg alene hjemme, for pappa er på Gardermoen på kurs. I formiddag var vi på Byafossen, og Tara og jeg lekte ute. Etterpå var mamma og jeg på byen en tur. Og sånn oss imellom; tror ikke det er spesielt lurt å slippe den dama på byen med Visakortet når det står SALG overalt!!! Mamma har jo ganske romslig bil, men til og med jeg forstår at den er for liten på enkelte byturer!!!

Men det drypper jo gjerne litt på "gullet" også da..........fikk meg en ny bitedings, som dama på dyrebutikken garanterte at jeg ikke greier å bite istykker...........har ikke klart det ennå iallefall, og gudene skal vite at jeg har prøvd!!!

Mamma har strikket ferdig vm-lua som Håkon tantegutt skal få............blir nok ei på Gøran og Pål Erik også......raskt og enkelt!


Etterpå har vi støvsuget og ryddet litt...........jeg hjelper jo til så godt jeg kan, men blir lite vedsatt..............skiftet sengetøy, og da ristet jeg både puter og dyner, men noen takk fikk jeg ikke...........

Og hvis noen lurer.........mamma fikk både blomster og vin på morsdagen

dette fikk mamma av Pål Erik................

Nå har vi imidlertid inntatt en bedre middag og skal slappe av foran tv'n...........har stjålet pelspleddet og tenker å sutte litt jeg...............hei sveis!

1 kommentar: