Sider

søndag 10. juli 2011

Tiden flyyyyyr..........

Ja, nå er det bare ei uke igjen av mamma's ferie. Tiden flyr i godt lag
Denne uka har vi holdt på både med en del hjemlige sysler, samt en hyttetur i strålende vær.

Her sitter Sara i en munter passiar med Inge. Både sara og jeg bada, så vi måtte varme oss under pleddet etterpå.............


La meg på sofaen jeg da.......blir litt sliten etter flere dager med en 6-åring i huset...........

Været var upåklagelig, og vi satt ute til kl.23 før knotten kom.

Dette er som å komme til paradiset............

Blir med med en gang jeg..........hei sveis!!!


1 kommentar:

  1. Fine, fine hytta og Lustavatnet! Ser at dere kooooser dere i ferien, og det er dere vel undt! Gleder meg til å være med oppover en gang ;o)

    Nyt den siste ferieuka, og så snakkes vi plutselig!

    Puss och kram

    SvarSlett