Sider

søndag 23. oktober 2011

Sommeren kom og gikk og tiden fløy av sted.................

Ja, nå er det jammen meg lenge siden mamma og jeg har blogget!!!
Men vi har ikke ligget på latsiden må dere tro. Her er kjøkkenet byttet ut, og det er ikke så lite arbeid som er unnagjort. Men vi er fornøyd med resultatet både mamma og jeg.......


her er kjøkkenet sett fra stua......



og her er inne på kjøkkenet........


I tillegg har mamma kjøpt seg nye spisestuemøbler, men har ikke fått bordet ennå


men jeg har selvfølgelig prøvd stolene.........de ble godkjent!!!

ellers har det blitt noen fjellturer i sommer også. Både mamma og jeg har jaktet på "fjellets gull". Hun har lett multer og jeg har fanget lemen!Har tatt endel lagrede varer, men foretrekker lemen som "ferskvare". Mer morro, mer liv og bedre smak..........jummi

Da har dere fått et innblikk i hva vi har holdt på med de siste ukene.........blir vel mer blogging etterhvert som det nærmer seg jul. Mamma har strikket en del, går på sykurs og har ellers mange jern i ilden. Jeg har nok å holde på med også, så dagene flyr fort!!!
Vi sees plutselig!!!
Hei sveis!!!

1 kommentar:

  1. Nå vet jeg ikke hvordan kjøkkenet var før, men det ble iallefall kjempefint! Kan nok være svært fornøyd med det der ja! :)

    SvarSlett