Sider

mandag 5. mars 2012

Angry birds

Nå har mars kommet, og i dag er det et nydelig vær her i Trøndelag...............

mamma og jeg har kost oss ute i solveggen og katta går og mjauer og koser seg hun også..............

Her har mamma tatt et profilbilde av meg, og i all beskjedenhet må jeg få si at jeg er smellvakker.........ikke rart menneskene mine er glad i meg nei!!!

Men nok om meg, neste uke har Håkon tantegutt bursdag, og da har mamma strikket lue og votter.........hun har visst sluttet med gyselige katter nå, men jeg syns vel kanskje ikke at disse fuglene er noe bedre...........godt humør har de iallefall ikke!!!

Men nå skal vi visst ut igjen.........hei sveis!!!



1 kommentar:

  1. Syns du mestrer maskesting med glans jeg! Kjempefin bursdagsgave! Har du forresten sett angry birds- vinholder?? De er tøffe. Flere på Strikkesida (facebook) som har lagt ut bilder av de.

    Håper alt står bra til med damen på Byafossen. Miss you!

    Vårsolklem fra Ogndal'n

    SvarSlett