Sider

mandag 2. april 2012

Den "stille" uken

De siste hverdagene før påske kalles den stille uken.........har ikke helt skjønt det der, og jeg har aldeles ingen planer om å ta det med ro............

Fant denne lua i formiddag, og den var såååå god å bite i..........

fant flere ting også..........kom ikke å si at jeg ligger på latsia iallefall.....men da jeg tok disse ble det litt leven.............


men dama elsker jo å handle sko, så hun kommer nok over tapet av disse ganske fort.........
Og mamma strikker fremdeles..........

hun har strikket skjerf

og ei veske. Nå sitter hun og teller på knappene om hun skal dra til fjells eller ikke. Håper hun bestemmer seg for å dra, for på hytta er jeg sjefen, og må jage vekk ulver, bjørner og muser.
Men nå skal jeg gjøre flere huslige sysler...............hei sveis!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar