Sider

tirsdag 8. mai 2012

Mai med oppskrytt global oppvarming...............

Mai har ankommet i en isende vind. Det har vært sol innimellom, men surt og kaldt. Mamma har såvidt begynt i hagen, og jeg hjelper henne så godt jeg kan. I dag har jeg gravd tre hull, bitt ned et rosentre og revet av en planke av altanen hos mormor og morfar. Så må vel si jeg er både sliten og fornøyd med egen innsats i dag.....................


Mamma har veskedilla for tiden. Denne er strikket i Mitu og Fritidsgarn. Den ble litt stor, så hun vurderer å tove den litt..............

..........denne er heklet i Paris. Ble flere farger på den fordi mamma brukte av garnlageret. Mangler bare litt pynt nå, så er den klar til bruk.

Tidligere i vinter strikket mamma en kjole i flettemønster, og nå er jakken ferdig med motsatte farger. Den blir overlevert på fredag. Håper mottakeren blir fornøyd.............


Men nå skal vi finne senga både mamma og jeg............nattinatt og hei sveis!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar