Sider

søndag 10. juni 2012

Fjelltur

I dag har mamma og jeg vært på tur............nabo Laila var med oss og vi havnet på Rausjø'n.

Herlig turvær ble damene enig om........syns det er fint turvær hver dag jeg...........

herlig å bade iallefall!!!!

mamma tok bilde av en blomst også, og mumlet noe om at det kan jo bli litt multer i år også!

men det var dagens hendelser............første pinsedag var det derimot action!!!
Da var vi og besøkte storebror Per Morten, Ine og Tara. Tara og jeg spran løst og lekte, da jeg fikk se noe stygt........mamma kalte det vær...........og jeg tenkte: kan det bli vær???
Og det ble det!!! Denne væren hadde lagt fra seg noen "visittkort...........Så Tara rulle seg i disse, og tenkte at det var sikker lurt! For da kamuflerer vi lukten!!

Tror dere mamma ble glad????
Hurte hun mumlet noe i det hun sprang og brekte seg.
Etterpå ble jeg tvangsdusjet før vi dro heim

Men nå må jeg fly................

................hei sveis <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar