Sider

fredag 19. oktober 2012

Hmmmm

Jeg er litt bekymret for mamma om dagen................hun har i alle år vært MEGET opptatt av å klare det meste selv...........men hva skjedde her om dagen???
 
joda, hun satt i solveggen og drakk kaffe mens bilen fikk på vinterskoene!!!!
Og enda var hun fornøyd etterpå!!!
Kanskje ikke så rart i dette været, men likevel...............
Selv tar jeg livet med ro om dagen...........har vært ute og sprunget litt, men når det blir mørkt og kaldt syns jeg det er godt å ligge inne................men jeg er glad for at jeg fremdeles er blendende vakker og har fremdeles 10 pupper og faste lår............det er vel mere enn jeg kan si om mamma...............
vakkert har det iallefall vært nå i høst!!!
 
mamma strikker og strikker, og julegaver blir produsert på løpende bånd.
Syns det blir i meste laget jeg da, men det hjelper lite................
 
nå skal jeg straks finne senga...........
God helg og hei sveis <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar