Sider

lørdag 5. januar 2013

Godt nytt år!!!

Ja, det sies at tiden flyr i godt lag, og det har den jammen gjort! Nå har vi et nytt og ubrukt år foran oss, og da er det klart for nye opplevelser.
 
Ble skikkelig bekymret for mamma for et-par uker siden. Først ryddet og vasket hun, og så kom hun med dette..................
 
ja, dere ser riktig! Ei gran!
Trodde det hadde klikket for dama jeg!
Og ikke nok med det, hun hengte på lys og pynt også!
 
Det neste som skjedde var at det kom ned maaaaaaaaaange esker fra hullet i taket uti gangen.
Og oppi dem var det mange nisser, engler og jeg vet ikke hva.........de har jeg jo sett før da, men et tre i stua..............blir en smule bekymret ja................
 
Det dumme med denne pynten er at alt skal bare stå der og det er IKKE lov å leke med!!!
Lurer meg til å prøve litt da, men det blir jeg bryskt avsatt med!
 
Men denne perioden som menneskene kaller jul går ganske så fort. Vi har hatt besøk, og mamma har jobbet en del. Selv har jeg fått løpetid, og det merkes jo på formen.
 
Hadde besøk av disse i julen
 
Jeg var snill og lånte bort ballen min
 
 
 
Nå er det imidlertid nytt år og nye muligheter. Storebror Per Morten har forlovet seg, Pål Erik har startet i et vikariat på Levanger og mamma, ja, hun har jo meg og jobben oppi Stod. Og Misi pusekatt selvfølgelig. Hun er mest opptatt av å sitte under neket og jakte fugler for tiden da.
 
Og mens strikkepinnene klirrer og tour de ski går på tv'n, tar jeg meg en velfortjent pause
 
hei sveis!
 
Mira <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar