Sider

mandag 1. april 2013

Bloggtørke

Nå er det over to måneder siden mamma og jeg blogget. Mamma er nemlig syk på 5. uka nå, og derfor blir det gjort minimalt fra den kanten..........bortsett fra strikking da................
 
dette ble bursdagsgave til Tove (Fruen på Skogmo)
Disse fikk Mona
 
Og dette skal Anne-Eli få.
 
 
Pål Erik ønsket seg selbuvotter, så disse ble hans..............
 
 
I tillegg manglet Ine genser til påske, så hun fikk denne.
 
Men nok om mamma. Håper hun snart blir frisk, for hun har lovt meg hyttetur nemlig.
 
Det er vakkert ved Lustadvatnet også om vinteren nemlig!!!
 
Men hva har jeg holdt på med mens mamma har vært syk?
Jo, jeg har jo en fabelaktig evne til å sysselsette meg selv jeg da.....
 
...........og nå har jeg lært meg å åpne kjøkkenskuffene!!!
Liker best den med forskjellig avfall oppi..............mye snacks å finne der...........
 
og apropos snacks.............tulipaner smaker fortreffelig................
 
Litt artig å pynte med også synes nå jeg da.............
men mamma ble vel ikke over seg av begeistring akkurat!!
Men når jeg setter øynene mine i henne, smelter hun selvfølgelig............
For sjarmerende er jeg fremdeles....................
 
Misi pusekatt tar for det meste livet med ro, men her en kveld var også hun i tøysehjørnet...........
 
Hun brukte nemlig vasken på badet som seng den natten.
 
Mamma mumler noe om rare dyr og hoster og harker videre.
Jeg derimot, er klar for nye utfordringer.............."bring it on baby"
 
Ønsker alle en fin og begivenhetsrik vår <3
 
Hei sveis!
 
Mira <3
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar