Sider

mandag 16. september 2013

HØST

Nå er høsten her.........sommeren fløy så fort forbi...........det har vært en travel sommer for mamma sin del. Hun har malt huset, satt opp nytt gelender på altanen og vært mye på farten. Det startet i juni med treff på hytta til Anne Guri..........jeg fikk selvfølgelig IKKE være med
 
Her er vertinnen..............
 
 
og gjester som koser seg. Mamma fikk premie for turens beste "shopper"!
Jeg har derimot fått vært med på hytta flere turer i sommer.......
 
...........og sist vi var der så vi disse.
Mamma og gutta boys + damer har vært i Riga en tur mens jeg passet mormor og morfar
Håndarbeid har det blitt lite av. Lysten på strikking og hekling er helt borte. Men disse ble laget til ei lita frøken som ble født i sommer
Mottakeren ble fornøyd.
I dag har mamma vasket vinduer og fått opp andre gardiner. Jeg sjekker at arbeidet blir skikkelig gjort. Dessuten leker jeg mye med den nye leken jeg fikk av Pål Erik - en hamburger i plast som piiiiper!!! Ellers liker jeg høsten jeg da. Åkrene er nå tresket, og da går det an for ei løpsglad bikkje å springe så fort hun vil. Men nå skal jeg slappe av resten av kvelden.
Hei sveis!
 
Klem
Mira <3
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar