Sider

søndag 3. april 2011

En ny veske har sett dagens lys

Denne gangen i rosa med leopardmønstret fòr.......fremdeles med katter på, men disse er av det jålete slaget


Tenkte kanskje det var noe oppi veska og jeg da.............



........men det var det ikke.........

Kler jeg ikke rosa kanskje..........alt kler den smukke!!!

Tenkte jeg kunne prøve symaskina jeg også, men det er så tungvint å hoppe under bordet for å trykke på gassen..........dessuten fikk jeg ikke sitte i fred..........



Nei takke meg til å ut i sola for å passe på eiendommen..........hei sveis!

4 kommentarer:

  1. Hei! Så fine vesker du har sydd! Kjempeflink!
    (Og ikke minst en skikkelig søt hund!)

    SvarSlett
  2. Dæller'n døtte den ble fin! Nå skjønner jeg hva du har kosa deg med i helga ja ;o) Er spent på hva ditt neste prosjekt blir...

    Snakkes på tirsdag! Skal jo tilbringe nesten hele dagen sammen vi da. Først foreningsmøte, så shopping og til slutt sykurs. Det gledes!

    Klemmelemm

    SvarSlett
  3. Hei Mira! Megakul veske som din matmor har sydd. Min matmor er helt tossete etter dingser med katter på. Skjønner egentlig ikke det for vi katter tar oss bedre ut i virkeligheten.

    Hilsen Ororina-abyssinerne

    SvarSlett
  4. Hei Mira!
    Så flink matmora di har blitt til å sy :-)
    Er skikkelig imponert!

    SvarSlett