Sider

onsdag 30. mars 2011

mere strikking og sying.........


Som den optimisten jeg er, hadde jeg et lønnlig håp om at det snart ble slutt på dette håndarbeidet som mamma driver med, men neida........nå har hun begynt å selge det hun lager også........hvor dette skal ende vet jaggu ikke jeg............
......disse to havnet i Malm.........og tror dere ikke hun fikk bestilling på tre nye da disse ble levert.........blir vel så som så med meg og mine behov framover også........


Sykurset varer også fremdeles, og i kveld var hun ganske stolt da den nye veska ble ferdig


Fremdeles med de stygge kattene på da, men............glidelåslomme inni har det blitt


og lommer for mobil, lipgloss, penner osv............heldigvis er det bare en kveld igjen av kurset........jeg liker nemlig ikke at mamma drar hjemmefra uten meg.............men det skulle ikke forbause meg om det blir flere kurs etterhvert.......ny maskin ble det forresten også, litt dyrere denne gangen, men mamma er fornøyd iallefall..........har faktisk prøvd gasspedalen jeg også, men nok en gang ble min aktivitet lite populær.......det er en hard verden ...........men nå skal jeg bjeffe på naboen som er ute og lufter hunden..............hei sveis!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg snakka med Inge i dag og bestilte en slik veske med katter...unnskyld Mira..jeg liker hunder veldig godt, men har to katter selv:-))

    SvarSlett