Sider

onsdag 16. mars 2011

Mere strikking og litt sying...........

Mamma har visst fått dilla på strikka halser...........bare siden i går har det blitt flere........hun gir jo bort de etterhvert, så noe lager blir det aldri snakk om...........

Mamma har lenge ønsket seg symaskin, og i år fikk hun det i bursdagsgave av pappa............ingen har riktig skjønt hva hun skal med det, men i går startet hun på kurs i lappeteknikk............og her er resultatet etter første kvelden...........



En sminkepung med katter på..........de hadde sikkert ikke hundemotiv.......



Kunne jo godt ha stått modell jeg.........



sjekk den profilen da..........er jeg ikke vakker............stoff med mønster av meg hadde sikkert blitt utsolgt med en gang.................men nå må jeg ut å bjeffe litt på postmannen.........hei sveis!!!

2 kommentarer:

  1. Takk for sist, søta! Sminkepungen din ble kjempesøt (og du er like så).Gleeeder meg til tirsdag ;o)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Mira mammaen din e flenk ... pappaen snill som kjøpe symaskin og du e kjempesøt. Ha ei god helg:-))

    SvarSlett