Sider

søndag 6. mars 2011

Nye prosjekter..............

Ja, så er atter ei helg over. Vi har vært mye på Byafossen, for mamma holder på å male der. Jeg har lekt masse med Tara, og har også hilst på Misi pusekatt........blir ikke klok på den skapningen jeg nei..........
Gull og mere til har det visst blitt i VM også, men jeg bryr meg mere om de som går på ski nede på åker'n jeg........da leker jeg farlig, og bruker den dype stemmen min..........og jeg er sikker på de blir redd!!!!




Litt "småtjon" blir det tid til sånn innimellom slagene......Hals, to par votter og lugger......snedige gaver ja



Denne jakken fant mamma oppskrift på i "Familien", og fikk lyst til å strikke den. Nå gjenstår det bare å dampe sømmene, så er den klar til bruk..............har flere kjøpere på den, så vi får se.............

Nå skal jeg ta meg en liten hvil etter helgens strabaser.......hei sveis!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar