Sider

onsdag 23. mars 2011

Mere sying og strikking

I går var mamma på sykurs igjen, og jeg måtte selvfølgelig være hjemme. Søndag sydde hun en maken pung som den første. Den ga hun bort til tante Liv.............blir litt lei av at mamma er mere opptatt av håndarbeidet enn meg, så derfor spiste jeg hull i restene av stoffet...........men tror dere det hjalp????Neida, i går kom hun hjem med en pose full............jaja, det blir vel mere å sette tennene i etterhvert.............i tillegg strikker dama fremdeles, så nå er to nye par votter klar til toving..........i tillegg ble det nok en pung i dag.........


Det ble litt ukvemsord borte ved bordet mens hun holdt på, for gasspedalen på symaskina streika............blir vel en tur på Elkjøp i morgen tenker jeg.......................


Hun plagdes også en del med håndsyinga i kveld, så humøret ble etterhvert så som så............hun tenkte egentlig å sy litt på veska hun startet på i går, men det ble heldigvis effektivt stoppet da maskina ikke ville mer...........



Her ser dere meg mens jeg overvåker produksjonen..........syns det er mere morro med ball jeg.......tror jeg henter den og slipper den på tastaturet, for da blir jo mamma så glad............hei sveis!!!

1 kommentar:

  1. Grattis m ny symaskin! Blir rene Rolls Royce'n d i forhold til den gamle maskina ;o)

    Ønske dere ei fantastisk god helg ♥

    Klem

    SvarSlett