Sider

søndag 26. august 2012

Dugnad

I helga har vi hatt dugnad på hytta.................Anne-Eli, Laila, mamma, Ciko og jeg
 
Anne-Eli har beiset halve hytta.................
Støvlene.............
............og seg selv.........
Mamma og Laila kappet ved.........
og etterpå bar alle tre veden inn i uthuset.
Vi hundene fikk beskjed om å ligge rolig og være stille.........
k-j-e-d-e-l-i-g
 
Tror ikke Ciko syntes det var spesielt morsomt heller...........
 
Etter endt arbeidsinnsats fikk endelig Anne-Eli fyr på bålet av fjorårets kvister
Skal ikke klage på innsatsen i allefall..............
Men alt i alt ei trivelig helg på hytta! Takk for hjelpen!!!
 
Nå har vi kommet hjem, og jeg må nok innrømme at jeg blir en smule sliten etter sånne turer, men mamma'n min er fornøyd med helgens innsats, og da er jeg det også!
 
Gleder meg til flere helger på hytta!
 
Hei sveis!
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar