Sider

tirsdag 7. august 2012

Feriesysler

Mamma er ikke alltid så smart..............spekulerer på henne noen ganger............som for eksempel når hun legger ivei til nærmeste myr for å fylle ei gammel soddbøtte med dette................

tungvint bær å plukke spør du meg............hun er jo ikke akkurat lett på foten heller, så det tar jo sin tid kan man si............

Men noen ganger tenker hun på meg, og jeg har ikke tall på alle gavene jeg har fått etter et lett forvirret anfall av handlelyst. Hun burde jo ha skjønt, etter 2 og 1/2 år, hvilken kvalitet det MÅ være på lekene mine..................

I dag fikk jeg en stor ball med tau i begge ender...........morsom sak, men for en ekspert tok det ikke lang tid for å kvalitetssikre den...........
Blir litt sliten av dette arbeidet............
Og konklusjonen var krystallklar: Kun sorte leker av merket KONG holder stand mot dette villdyret!!!

Ellers traff jeg denne sjarmøren på Berkåk.............
Og denne karen hadde vokst og var litt i frekkeste laget..........vet jo ikke helt om man skal knurre eller leke med ham..........
men han vokser vel til, og kanskje blir det fine turer på oss i årene som kommer.

Mamma har fått litt dilla på hekla lyslykter
men som vanlig har hun gitt dem bort.........
sa jeg ikke at hun ikke alltid er så smart?

Nå holder hun på med et hemmelig prosjekt som det kommer bilder av senere.

Nå tror jeg imidlertid jeg skal slappe litt av etter kampen mot ballen........
Hei sveis!!!

Mira <3









1 kommentar:

  1. Heiii Mirajenta!
    Hehe, ser du har testet ut en ny leke - og funnet den ubrukelig :o)) Men vet du hva? Ta med mamma'n din på dyrebutikken på Amfi og kjøp ett av tyggebeina (hvite og type "plast") som ligger på framsida av kassadisken. De klarer du nemlig ikke å ødelegge. Jeg lover! De er også fylt med noe guffe som smaker godt. Felix har hatt sitt ett par måneder nå, og det er kun noen bitemerker på endene. Anbefales!

    Nyydelige lyslykter mamma'n din har laget! Når jeg bli voksen skal jeg også lære meg å hekle. Og nå lurer jeg fæææælt på hva for noe spennende matmor holder på med. Hekler hun, strikker hun, syr hun, maler hun, eller gjør hun noe heeelt annet trooooo??

    Fortsatt gooood sommerferie til Byafossens deilige damer. Nyt hvert sekund!

    Klem

    SvarSlett