Sider

fredag 27. mai 2011

Er jeg ikke katt da????

Jeg har har i lengre tid fundert på hva som er forskjellen på meg og Misi pusekatt........hennes mat er bedre...........og det blir mindre oppstyr når hun hopper på bord og benker.......osv......
Har jo lagt merke til at hun ofte hviler middag på spisestubordet, så jeg tenkte at det måtte prøves..............


Ingen dum plass å ligge spør du meg..............

oversikltig og greit.........la meg oppå stoffene til mamma også jeg, for da ble det så mykt og godt.................men tror dere jeg fikk bli der lenge???? Livet er urettferdig!!!

Mamma syr fremdeles, og i går ble nok ei veske ferdig......

denne er sydd av en stoffbit kjøpt på salg og ei dongeribukse som Pål hadde vokst  fra.....................

inni er det rosa fòr.........og på baksiden er baklomma fra buksa...........håper mottakeren blir fornøyd!

I dag har vi vært på lunsj hos Fruen på Skogmo. Der møtte jeg den største hunden jeg noensinne har møtt!!! Riktig skummel var han.........hoppet inn i buret mitt sporenstreks jeg ja!!!!
Godt å være hjemme igjen for å si det sånn...........nå skal mamma og jeg ta helg. Jeg skal passe mennesker og eiendom og sørge for at alt er i orden...........god helg og hei sveis!



1 kommentar:

  1. Så flink mamman din er!
    Så riktig så behagelig ut å ligge oppå bordet! Dårlig gjort at pusekatten får lov, men ikke du... Livet er urettferdig..
    Håper jeg får treffe deg igjen en gang, svært så søt ei Mira er du

    SvarSlett