Sider

mandag 9. mai 2011

kom mai du skjønne, milde

Ja, nå er det en stund siden mamma og jeg har blogget!!! Vi har i grunnen vært opptatt begge to, men nå holder det på å bli orden i sysakene!!!!Riktig fornøyd er vi begge

Har blitt litt lite tid til handarbeid, men plutselig forsvant dama på byen med Visa-kortet. Og som jeg tidligere har antydet, er ikke det særlig lurt..................hadde vært innom både KREATIV og NORTHERN QUILTS. Og etterpå fant hun ut at tiden hadde løpt aldeles fra henne, så hun stakk innom på SPAR og kjøpte lunsjkaker og fløtegratinerte poteter............dama er ikke alltid så smart, så mens hun måtte på et meget nødvendig ærend, smakte jeg liksom litt på maten............og godt var det! Fikk vel ikke direkte ros for det stuntet, men regnet jo med hun hadde kjøpt med til meg også da.............så feil kan man ta...........


dette er det hun kjøpte på Northern quilts...........et broderusk som inneholder firkantet og avlang løper
mamma er ingen broderer, men hun gjør så godt hun kan.........

sånn har det iallfall blitt foreløpig.........

må vise fram det fine syskrinet mamma fikk i posten på fredag..........rosa, og med mye stæsj

I tillegg har vi vært flinke til å ut på tur, og jeg har allerede tatt årets førte bad i ferskvann..............jeg elsker vann, og det gjør Tara også..........Misi pusekatt har også vært med på tur et par-tre kvelder

Men nå må jeg ta kvelden.........hei sveis!

2 kommentarer:

  1. Hei Mira-jenta!
    Koselig å høre fra deg og mamma'n din igjen! Skjønner at dere har vært opptatt ei stund nå, men savner likevel oppdatteringene fra dere vøttø ;o)

    I morgenkveld skal vi derimot få masse tid ilag, og det gleder jeg meg til! I tillegg skal jeg date mamma'n din på torsdag, så dette blir rett og slett topp!

    Ha en finfin kveld begge to!

    Klemmelem

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert mamma'n din har kjøpt da!
    Og så lekkert syskrin! Liker rosa jeg og ;)

    Flinke til å brodere er dere nå og.. Regner med at Mira prøver å hjelpe mamman sin litt av og til..
    Håper det går bra med dere!

    SvarSlett