Sider

torsdag 19. mai 2011

Nye prosjekter er ferdig

Vi har hatt noen fine mai-dager så langt. Kun 17.mai som var litt sur og kald. mamma har hatt mye fri, og da har hun vært sammen med meg. Det liker jeg i grunnen godt. Har vel gjort noen rampestreker, så vi kan si det sånn at det var bra mamma allerede hadde en ny mobil liggende. Prøvesmakte den gamle jeg, men det frister ikke til gjentakelse. smakte pyton, og mamma likte det heller ikke..........
ellers har hun drevet litt inne på syrommet sitt. har prøvd seg på et broderusk, og det blir vel neppe dette hun kommer til å bruke tid på i fremtiden..............

Og i dag ble den nye veska ferdig........i lin denne gangen, og uten de stygge kattene på......


hun hadde nemlig litt lyst på ei sommerveske, og nå har hun det. Blir vel en pung også etterhvert..........
men nå må jeg løpe........hørte noen lyder ute i hagen.........hei sveis..............

3 kommentarer:

  1. Den veska var jo bare nydelig! Må vel prøve meg på veske etterhvert jeg og :)
    Håper det går bra med dere!

    SvarSlett
  2. Jaggu ble du ferdig med både veske og duk før arb.helga! Æ e imponert, men IKKE overraska ;o))

    LøvU!

    SvarSlett
  3. Så kooooselig at du vil bli med på min PIF! Plutselig dukker det opp en overraskelse til deg fra meg ;o)

    Håper ellers at vi snart kan ta en date ;o))

    SvarSlett