Sider

tirsdag 28. juni 2011

At det går an.............

I går kveld ble det litt liv i kåken kan man si. Mamma og jeg var i ferd med å legge oss da vi hørte lyder fra stua. Misi pusekatt hadde nemlig kommet inn, og lagde sine velkjente lyder........som hun bruker når hun kommer hjem med noe godt til meg.

Og ganske riktig..........ei feit og god mus ble levert på stuegolvet.........jummi!!!!
Men da startet spetakkelet!!! Mamma ville visst også ha en bit av godsakene.........hun jagde meg først
ut på altanen.........men jeg er jo tross alt litt kjappere, og musa mi ville jeg ha i fred!!!

Enden på visa ble jo at jeg måtte spise den i en viss fart...........med hud og hår og ikke minst hale........akkomagnert av ei hylende kjerring..........får da være måte på...........hun kan jo kjøpe seg sin egen mat!!!

Og når man må kaste i seg maten på det viset der er det jo en viss fare for å få mageknip! Så heretter forlanger jeg matro!!!
Hørte dama mumle noe om ormkur før hun krøp til køys og sovna............
djizes, hun kan jammen meg være en prøvelse iblant................

Ha en fin dag!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar