Sider

tirsdag 14. juni 2011

Hverdag igjen

Da er pinsa omsider over. Mamma har jobbet hele helga, og jeg har oppholdt meg i skyggen stort sett. Vi har nemlig hatt det kjempevarmt!!!! Kjedelig at dama er borte hver dag, men nå skal hun være hjemme sammen med meg noen dager. Hun har faktisk bare ei vakt igjen før ferien........

har blitt lite tid til håndarbeid, men ei veske har det blitt i løpet av helga..........

den skal gis bort i gave til ei venninne av mamma som har fyllt 60 år.
Håper hun liker veska og bruker den masse!!!

Men nå roper mamma på meg, og det virker som det ligger an til en tur ut..........
ha det bra så lenge........hei sveis!



2 kommentarer:

  1. Djiiiises som du har fått dreis på veskesyinga altså! Ser at du avanserer hver gang, og veska ble råfin innvendig med dobble lommer og kantebånd.

    Gleeeder meg til nok et sykurs sammen med deg i kveld ;o))

    Klemmelem

    SvarSlett
  2. WOW! så flink du er på å sy vesker!!! Nydelig veske (nok en gang!)
    Koselig med sykveld i kveld :)

    SvarSlett