Sider

torsdag 23. juni 2011

St.Hansfeiring ved symaskina

Mamma og jeg har hatt en rolig kveld............hun har sydd, og jeg har slappet av

Denne veska har mamma sydd til Pål's kjæreste Margrete

Hun har også blitt ferdig med årets første julegave.........

............litt tidlig kanskje, men en vinflaskeskjuler er kjekt å ha på lur........


selvfølgelig med kattefjes............
..............i morgen skal jeg til dyrlegedamen for å vaksineres..........og så skal det visst klippes klør igjen...............så da vet jeg hvordan resten av den dagen blir...........skal bli godt å bli ferdig for å si det sånn.........ha en fin kveld!!!
Hei sveis!


1 kommentar:

  1. Ikke farlig å være svigerdatter altså! She's a lucky girl ;o)

    Julegaver ja... Er ikke sååå mange måndene siden jeg sto å sa at "til neste år skal jeg begynne TIDELIG med julegavene!". Men har jeg BEGYNT? Har jeg i det heletatt TENKT? Nope... Kanksje i mårra...

    Lykke til i dag! Blir så bra atte ;o)

    Pus & kram

    SvarSlett