Sider

tirsdag 17. januar 2012

Garnsalg, sokker og pinner

Januar flyr fort syns jeg. Den siste uka har vi hatt godt, gammeldags møkkavær, så det blir mye innetid. Jeg har en tendens til å kjede meg jeg da, men det problemet har ikke mamma. Som jeg antydet i forrige innlegg, har ikke garnlageret krympet akkurat...............

.........gamla har visst vært på salg...............
Ser ut til at det blir noen timer før dette er borte..........
Disse er av det gamle lageret, og er allerede bortgitt.
Mamma er en del på nettet også, og der kom hun over en ny nettbutikk. I dag kom disse i posten, og dama var meeeget fornøyd..........

Rundpinner fra 3,5 mm og opp til 8 mm. Alt i en vakker koffert. Da er det bare å passe på å legge de tilbake etter bruk...........
Men nå skal jeg jage katten litt sånn at vi får trimma litt..........
.........hei sveis!!!


1 kommentar:

  1. Åjåjåjjj, nå skal dama produsere ser eg! Glede meg t å sjå ka du trylle fram etter hvert ;o) Eg va å på garnsalg i dag, og kom heim m strikkepinner nr. 5 og 3 nøster garn. Og ikke noe av d var på tilbud... Søkki eg e kjedelig...

    En vakker aften til deg!
    Klems

    SvarSlett