Sider

torsdag 5. januar 2012

Godt nytt år!!!

Da er jula over, og i morgen er det 13. dag jul. Vi fikk mye fint i gaver både mamma og jeg. Men jeg må nok innrømme at jeg ble en smule misunnelig på pelspleddet mamma fikk av sine
snuppe-venner.............................

...........så her er jeg i full aksjon..........rister pleddet godt her ja...............
Mamma har en tid søkt på nett etter stoff fra Loralie design, og i jula fant hun det på en nettebutikk......................

Trodde nesten det var julaften igjen da mamma fikk pakke i posten............fornøyd ble hun iallefall..............selv er jeg litt avventende, for jeg mistenker at dette betyr noen timer med symaskina..........på min bekostning selvfølgelig................men nå skal jeg riste litt pledd igjen........... hei sveis!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar