Sider

mandag 9. januar 2012

Laupardag

I dag har mamma og jeg vært på farten nesten hele dagen. Ettersom det har vært litt kaldere noen dager nå, fant mamma ut at jeg måtte få meg jakke..............ja, dere leste riktig...............

må nok innrømme at jeg var en smule skeptisk til å begynne med, men den var faktisk behagelig å ha på...........er den ikke tøff da???
mamma har ikke lagt vekk strikkepinnenen etter jul heller, så i går ble hun ferdig med Bella's mittens i knall rosa..........hun har visst planer om å redusere garnlageret utover våren..............good luck sier nå jeg, for på torsdag starter garn-salget på Hoff............

Nå har vi akkurat kommet inn etter å ha fjernet myyyyyye snø. Ble litt sliten, så nå blir det å slumre på sofa'n resten av kvelden............hei sveis!!!


1 kommentar:

  1. Du verden, jakke med pelskrave shø! Snakk om jåledame da ;o)) Hehe... Men den varmer helt sikkert godt i kulda.

    Ha en strålende aften ♥

    Ps! Gleder meg til å se posene med lekkerbiskene etter at dere har vært på garnsalg ;o)

    SvarSlett