Sider

søndag 5. desember 2010

2. søndag i advent


Så tenner vi to lys i kveld,
 to lys for håp og glede
de står og skinner for seg selv
og oss som er til stede
så tenner vi to lys i kveld
to lys for håp og glede

Den siste uka har jammen meg vært slitsom!!! Rundt 20 minus på gradestokken, pappa hjemme på heltid og mamma på deltid. Når det er så kaldt ute, liker ikke mine foreldre seg noe særlig. De mangler nemlig pels, så de fryser lett. Derfor har vi stort sett vært innedørs. Og da må de jo aktiveres, for det er jo ikke bra å bare bli sittende i godstolen foran ovnen. En av favorittlekene mine er "jeg har'n". Det går ut på at jeg finner en ting, gjerne noe som menneskene setter pris på, og springer unna med det. Da kommer de gjerne etter og prøver å ta tingen. En kjempefin måte å aktivisere dem på!!! De kan bli en smule høylytt og litt amper hvis leken trekker ut, men det er jo til deres eget beste..........
Hadde forresten besøk en kveld av en venn av pappa, og han antydet at det fantes noe som heter dressurkurs, men det syns jeg blir et lite nederlag .........må da vel greie å få skikk på foreldrene uten å sende dem på kurs? Litt flaut hvis det ikke går syns jeg...............


Mamma er ferdig med ennå en julegave........litt damping nå, så er den klar for pakking. Mamma skal forresten på jobb i ettermiddag, så nå må jeg passe på henne før hun drar........hei så lenge.....

1 kommentar:

  1. Heisann Mira! Titter innom for å ønske mamma'n din god bedring! Håper hun snart blir i topp form slik at vi kan kose oss sammen på jobb igjen ;o)

    Klem!

    SvarSlett