Sider

søndag 19. desember 2010

4. søndag i advent




Vi tenner fire lys i kveld
og lar dem brenne ned
for lengsel, glede, håp og fred,
men mest allikevel
for fred på denne lille jord
der menneskene bor

Ja, da har vi kommet til 4. søndag i advent............bare noen dager til julaften............jeg er 11 måneder i dag. Det har ikke blitt markert overhode, bortsett fra at jeg fikk litt avskjær fra kotelettene etter middag.
Mamma strikker fremdeles, og er fremdeles syk, og det syns jeg etterhvert begynner å bli KJEDELIG................


Har prøvd å gjøre som Misi pusekatt og hoppe på bordet, men da ble det faktisk litt liv i foreldrene...........
var visst ikke egnet som bordpynt jeg..............kan sikkert ha noe med størrelsen å gjøre
Hei sveis.........prøver meg på sofaen istede.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar