Sider

torsdag 16. desember 2010

Fortsatt slow-motion

Mamma er fremdeles ikke frisk, og nå begynner det å tære på tålmodigheten til opptil flere. Det skjer jo INGENTING!!!! Hun har riktignok hatt besøk av gode venner to dager denne uka, men gjett hvor jeg må være da??? I buret selvfølgelig.........I tillegg har dama starta på et nytt strikkeprosjekt, så det er jo nesten ikke kontakt å få................

Det er storebror Per Morten som har bestilt VM-genseren....................

I går var mamma på besøk hos en kollega hun setter veldig pris på, og da kjøpte hun med tulipaner. Mormor fikk også en bukett, og selvsagt hadde hun med en til meg........ikke så verst på smak egentlig disse blomstene, men selvfølgelig er det ikke lov å stå på bordet å spise dem...................



Men man må jo få lov å prøve seg da.......greit å få beskjed om hvor grensen går..................


Denne fikk mamma av en tidligere kollega som heter Anita, og jeg lurte meg til en smak av den også, så den ble satt litt utenfor min rekkevidde..................altså, alt er som det har vært på Skoglund, og det er mye som IKKE er lov.



Mamma fikk en novemberkaktus av kollega Inger Ann Kristin, og den syns jeg så litt bustete ut, men den skulle tydeligvis være sånn............................den ble også satt på et sted jeg ikke når den..........men nå må jeg ut å vokte eiendommen.........hei så lenge!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar