Sider

onsdag 10. november 2010

Det lakker og lir mot jul

Ja, da er snart denne dagen over. Har vært sammen med mamma i hele dag. Vi har vært ute, vært på byen og besøkt mormor, morfar og Tara. Det er bestandig morsomt å leke med Tara, og i dag fikk jeg også hilse på Misi. Underlig skapning i grunnen, men bra til å hoppe stille høyde, det er hun. Faktisk ganske hyggelig til katt å være......
Så bars det heim igjen, og pappa kom like etter. Etter middag har jeg hvilt meg litt i godstolen mamma kjøpte til meg i forrige uke. Syns i grunnen det var ganske dumt av henne å kjøpe bare to, for pappa har jo ingen stol å sitte på.............


Mamma har i ettermiddag gjort ferdig to av julegavene hun skal gi bort i år. Den ene er egentlig en godteskål, og under den andre skjuler det seg ei flaske vin.........prøvde å hjelpe mamma med å montere skjegget, men det ble ikke populært........prøvde jo bare å hjelpe til jeg da.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar