Sider

onsdag 17. november 2010

I dag har vi hatt en rolig dag mamma og jeg. Hun har vært i dårlig form, og da blir det stressende stille............
Så etter frokost fant hun det best å legge seg nedpå igjen i håp om at formen kom seg litt utover dagen.
Jeg ble selvfølgelig med, og tenkte at putekrig mått være en grei måte å få opp formen på. Men det var hun overhode ikke interessert i..........litt synd i grunnen at det skal gå ut over humøret å være sykmeldt..........
Tenkte så at jeg skulle vise henne noen kunster jeg har lært meg med bæreposer, men dama ble hverken glad eller imponert! Det skal til en del konsentrasjon, og ikke så lite talent, skal jeg fortelle dere, å rive en STOR bærepose i 114 ulike biter. Og med det tempoet jeg holder i tillegg, ser jeg ikke bort fra at det lukter verdensklasse av den der altså.........men som sagt, mamma ble ikke imponert!
Så da kapitulerete jeg, for jeg er ikke dum heller da. Skjønte jo at hun trengte hvile.........men så kan jo tiden bli litt lang når pasienten har sovna og sykepasseren ikke føler for å sove så mye. Lå nå der og funderte, da jeg plutselig oppdaget pappa's ADIDAS-slippere.........nå har jeg smakt på pappas sko før, og de foregående smakte aldeles utmerket!!!!Når det er sagt, lå heller ikke disse under i smak...........men akkurat da jeg hadde fått et godt tak, åpnet pappa døra.........han hadde kommet hjem fra jobb uten at jeg hadde hørt det. Må si jeg ble skamfull........en vakthund som ikke greier å følge med når det kommer folk!!!
Så fra i morgen blir det full skjerpings!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar