Sider

søndag 21. november 2010

Ja, i dag er det ei uke til advent. Mamma strikker fremdeles, og i dag var et nytt par sokker ferdig. Disse er uten hæl, og oppskriften har mamma fått av en kollega............

Og ellers har søndagen gått med til kos med både mamma og pappa............ Enkelte vil jo si at jeg er en smule for stor til å sitte i fanget, men det blir jo godt og varmt da.........
De første julegavene er pakket i dag, så nå er julestria i gang........tida går fort fram til jul nå.........

1 kommentar:

  1. Hei på deg Mira! For det første må jeg bare få si at du er ei aldeles nyyydelig frøken. Virker som at du er særs veloppdragen også, så jeg kan tenke meg til at mor og far er stolte av deg ;o)

    For det andre så må jeg få lov til å skryte av moren din også! Jeg jobber sammen med henne skjønner du, og etter som at vi har mange felles interesser kan du tro vi trives godt i hverandres selskap! Men selvfølgelig; vi lengter aaaltid hjem til våre kjære bissevovver når vi er på jobb ;o)

    Gleder meg til å følge deg og moren din videre på denne bloggen. Dere er jo bare såååå kreative da!

    Kos og klem

    SvarSlett