Sider

lørdag 20. november 2010

Flere gaver........


Her er mere av det mamma har strikket. Fingervottene i havskummønster finner dere oppskrift på i hefte fra Sandnesgarn, tilbehør, Tema 12. Luen er egenkomponert, med samme mønster. Skjerfet (ligger under og vises dårlig) og svarte/grå votter er strikket i EMU og Eskimo, og finnes i Dalegarn's hefte EMU Nr.221.
Som ansvarlig hund har jeg selvfølgelig overvåket hele produksjonen. Har til og med smakt på enkelte av garnsortene.
For en tid tilbake hadde jeg et lite "uhell" i pappas seng. Mamma måtte da vaske overmadrassen, og etterpå syns jeg den ble klumpete og ekkel å ligge på. Derfor fant jeg ut at noe måtte gjøres! Så jeg startet litt arbeid på egen hånd for å si det sånn............så i dag ble det kjøpt ny madrass! Kom ikke å si at jeg sitter på gjerdet og ikke får gjort noe når jeg har tenkt det!
Det ble også kjøpt enda en stol, så nå er det jo sjanse for at pappa får sitte godt også...............
Nå har helgefreden senket seg i stua, og vi koser oss sammen..........trivelig med helg...............

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar